RECENZIJA: Angers Curse (SWE) – Tighten the Screws (2011)

U ovom prvom slučaju,radi se o švedskom bendu Angers Curse i njihovom novom albumu Tighten The Screws.

Izdavač: Acuity.Music/Let it Burn

Godina: 2011.

Žanr: Hardcore

Trajanje: 25:06

Myspace

Sa tradicionalno zanimljive i bogate muzičke švedske scene ovaj put isijava novi album benda Angers Curse pod nazivom “Tighten The Screws” koji je izbacila World vs. Cometh / Monument (CD/LP) i Acuity.Music (odjeljenje Let It Burn records-a) (digital) etiketa marta ove godine.

Ovaj album sadrži 15 poprilično kratkih i jasnih pjesama a sve je zaokruženo jednostavnim ali upečatljivim artworkom. Angers Curse vrlo iskrenim pristupom kako kroz tekstualni dio koji je čini se pisan vrlo direktno i sa ličnom konotacijom tako i sa muzičke strane oslanjajući se na već oprobani stil svirke ala Toe To ToePiece By Piece pruža slušaocu veoma ozbiljnu dozu agresije. “Tighten The Screws” je vrlo pristojno isproduciran, dotegnut taman toliko da ne pređe granicu neukusa, a opet u skladu sa stilom same svirke koju nam bend prezentuje. Ono što bi na neki način mogao da predstavlja minus je artikulacija vokala koji iako kroz vrlo dobru izvedbu jednostavno pjeva dosta nerazumljivo pa je tako poželjno da imate buklet sa tekstovima ispred sebe kada se zaputite kroz ovu švedsku vožnju.

Iako album sadrži popriličan broj pjesama nećete moći da izaberete klasične hitove jer su sve pjesme poprilično podjednakog kvaliteta. Na samom koncu ovog izdanja u pjesmi “Be Prepared” bend se zahvaljuje prijateljima, većinom bendovima iz Švedske poput zanimljivih Stay HungryAnchorDead Reprise. U principu za one koji se pronalaze u hardkor/pank priči Angers Curse vam neće ponuditi ništa što do sada niste čuli ali će vas fino provozati kroz 25 minuta albuma.

“Tighten the Screws” dobija:

(3,5/5)